Dream sweet.

Nu ska jag flyga i sängen!
Jätte trött, kommer sluta sent imorrn också ( 15.30 ) , så de blir en låång skoldag..
Efter skolan får jag skynda hem & hoppa i ridkläderna sen ska jag rida 16.00 ..
Det blir lite ont om tid men det klarar jag lätt !
Och läxan där på den man verkligen längtar till att göra, när man är så utmattad..
- Måste medge att ni är fantastiska läsare, riktigt aktiva har ni blivit.. vilket jag ÄLSKAR, fortsätt så. DÅ, DÅ LOVAR JAG PÅ UPPDATERING-BILDER - FILMER - DEEPSHIT - HISS/DISS - KÄNSLOR - VARDAG - VÄNNER - FAMILJ - INTRESSEN, ja denna bloggen är ju somsagt min lilla dagbok !
Godnatt, sov så gott alla ni
image description

Kommentarer
Postat av: Elin

Skriv gärna om mig :)

2012-01-25 @ 23:51:19
URL: http://eliinbengtssons.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback