Glosor tills imorrn.. Gör ett inlägg så jag övar!

♥Puedo = Jag får.
Hablar = Tala.
Victoria llama = Victoria ringer.
A casa de = Hem till.
Habla = Hon talar.
Diga! = Hallå!
Soy = Här: det är.
Cuanto tiempo! = Det var längesedan!
Como estan? = Hur mår de?
Siempre = Alltid.
Carla no esta = Hon är.
La cafeteria = Kafeet.
El numero de = Numret till.
Su = Hennes.
Movil = Mobiltelefon.
Un momento = Ett ögonblick.
Como? = Hursa ?
De nada = För all del.
Victoria marca = victoria slår.
Estas = Är du
Estoy = Jag är
En casa = Hemma.
Todavia = fortfarande.
aqui = Här.
Nos vemos? = ses vi?
Hoy = Idag
Cuando? = När?
Dentro de = om
Minutos = Minuter
Vale = Okej
Det var verkligen intressant va!? haha, men nu har jag övat ! (y'
- Ha de BÄÄÄÄÄÄST

Kommentarer
Postat av: Olivia

ANNA HUR ORKAR DU?

2012-01-30 @ 20:34:11
Postat av: Nelly

Tack de behövde vi verkligen veta :o< 3

2012-01-30 @ 20:35:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback