I'M NOT GONNA NEED YOU, IF I FALL

Hejhej bloggen!
Idag har jag haft det super, båda hästarna var superfina! jag försökte filma men det gjick inte särskillt bra..
Iallafall båda nollade, och trollet ett fel i 1,25.
Dom är ju somsagt unghästar!
Så min dag har varit grym! jag har sedan ridit lilla pocca och det gjick jätte bra, red ute i paddocken vilket var jättehärligt !
Så imorrn ska man rida i paddocken igen kl 5, längtar redan skitmkt!
Aja, hoppas ni mår bra. Hoppas ni också haft en bra dag! kram
image description

image description

Designen är på G, bra att ni längtar för deet gör jaaaag meeeeeeeeeeed..!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Oj, det var högt.. Kul att den är på G!!!

2012-03-04 @ 20:30:54

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback