You are a shineinglight

Godmorgon på er


Nu ska jag snart köra till stallet o ha det mys, den roliga saken som hände igår var att VI HAR KÖPT EN HÄST! så nu är en såld in med en ny.. Känns både dåligt o bra!
Men det ska bli så kul. Det är licksom min framtida häst. Hon är 11 år. 1,63 mankhöjd. Så taggad. Ska rida gärnet. Sälja mina ridskor. Köpa nya ridkläder, nya ridstövlar. Måste oxå börja spara !

Men ni ska få bilder på henne någon dag. Vi köpte tbk för att hon är våra andra hästars mamma. Detta kommer bli fantastiskt!

- ni får ha det så bra! Nu ska jag försöka få mina skor sålda! ;)


Kommentarer
Postat av: nelly

shit vad fin bild

2012-01-29 @ 13:21:35

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback