5. Vad tycker du när folk "härmar" dig?

Bra fråga där!
- Jag har faktiskt inget emot att någon "härmar" mig.
Beror på vad man menar också, om ni menar på tex; Kläder, klädstil, design på bloggen osv.
Det tycker jag bara är superkul! jag menar jag är orginalet för de som härmar, om de härmar mig så betyder det att dom antingen gillar mig, om det gäller kläder så kanske de tyckte det var snyggt, fint osv ..
Men det jag inte gillar däremot med "härmar" är när folk härmar en på sättet. Om jag gör det så ska den personen med göra det..Om jag böjer mig ner, och någon härmar. Fast det ska inte " märkas " , dåligt exempel hoppas ni förstår..
Men följ ditt hjärta förfan, ha det du gillar på dig. Ha din stil.
Jag visar att jag är ANNA licksom, bryr mig inte om vad du tycker.. Du får tycka vad du vill.. As simple as that..
Be youreself everyone else is taken..
Osminkade o fula! men vafan, ska man bjuda på sig, svar JA

Kommentarer
Postat av: vicky

bra svar Anna! :D

2012-02-08 @ 15:13:52
Postat av: Nelly

Så snygga är ni girls! love u!

2012-02-08 @ 15:14:13
Postat av: ninni

AEW bella daaa

2012-02-08 @ 15:19:00
Postat av: din bästa vän! ♥

HAHAHHAHAHA, VADÅ FULA? RIKTIGA SNYGGINGAR JU <3

2012-02-13 @ 17:57:43

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback