Du det va ju ett tag sen!

Tjenixen!

Idag har det varit en rolig dag.. Mycket jobb i skolan nu..
Tex på svenskan ska vi skriva en hel saga själv på bästa möjliga sätt !
Fast det är faktiskt suuperkul (y'
Min handlar om en apa som hette Putte. Och skulle gå ut och hämta bananer, så träffade han en mus. Osv osv.

Vääääääldans kortfattat!

- och imorrn blire väl stallet.. Funderar om jag ska ta i tu med frågestunden/v-blogg.

Vad tycker ni ska det bli V-blogg och det får vänta..
Eller! Så kan jag bara skriva upp alla frågorna som jag gjort innan!?

Ni bestämmer! :)

Hade typ inget att lägga upp så här får ni bilder på morgontrööööötttta jag, gårdagens outfit..


Kommentarer
Postat av: Emmy

Sötiz:)<3

2012-02-16 @ 16:45:00

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback