Fall in love twice

Nu tänkte jag gå och lägga mig. Detta har ju varit en lyckad dag! :D

- hunnit med så mycket, tänkte berätta lite kort: på morgonen stack jag till skolan, sen blev det tandläkaren kl 15.00 så jag fick gå på mattelektionen. Det var ganska skönt ändå!
När jag varit hos tandläkaren handlade vi kvällsmat, sen körde vi inom macdonalds, jag har varit i 2 olika stall, först lämnade vi HANNES-BELLA-ALVA på stallet, och tog en varm choklad! Gott var det veeerkligen !
Och sedan far vi iväg och hälsade på vår lilla plutt roxie..

- OCH IMORRN BLIR DET EN TOPPEN MYSIG HELG HOS MORMOR & MORFAR, vi ska baka, promenera, titta på bra tv-program. Just chillin..

Puss hej bästaste'


Kommentarer
Postat av: julia

över fin bild anna!

nyyy profilbild!!<3

2012-02-05 @ 21:57:54
URL: http://hesterbest.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback