Dot.

Nu tänkte jag berätta lite om mina fining Dot. Jag har henne som sköteponny.
Hon är:
- vit med bruna fläckar.
- f. 03
- c-ponny.
( hon går på ridskola ) - Så dit upp cyklar jag ungefär varje dag. Fixar o myyseer. Rider gör jag med såklart!
Dot, är väldigt duktig på hoppning. Hennes hoppteknik har utvecklats enormt mkt på bara 1 år.
Hon "testar" vilket många tycker är lite läskigt.. Men jag har lärt känna henne på bästa sätt.
Vi förstår varandra, tänker samma. Jag älskar henne så sjukt mkt..
Hon kan också bitas ^^, men inte mot mig... längre... Men hon är ändåå bäst!
" En skitig häst, är en lycklig häst "

Kommentarer
Postat av: Eisengarten R

Får du rida hennes fastän hon går som ridskole häst?

2011-12-06 @ 19:51:07
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/
Postat av: Eisengarten R

sv: Jaha okej :) Det är ju skoj!

Tack :) Nej denna har jag tagit från bloggdesign.nu. Bara headern och de som jag gjort själv :)

2011-12-08 @ 19:56:38
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback