Hey det var ju ett tag sen!

Tänkte bara säga godnatt till alla er fina läsare!

- och att imorrn blir det nya äventyr, provrida en ponny. Som kanske blir foder, säger inga namn. Men kan berätta lite om henne: brun med vit bläs, född 1999. Tävlat LB+5, verkar vara en dröm ponny!

- just nu tänker jag bara på det och hur det ska gå, och allting. Väldans pirrigt. Jag menar tänk om vi inte alls passar. Tänk om vi passar super ! (medans hon samtidigt är till salu, och blir såld)
Eller blir det över förväntningar. Vi får ha henne på foder, kanske köper henne. I sommar ut o tävla. Bara sitta på denna fiiiina ponny är en dröm.

Tänk om asså.. Just nu är mitt liv så taggat!

Kommer upp om detta o min framtida storhäst, på v-bloggen!

Hörs later!


Kommentarer
Postat av: Emmy

HEJ!!



vad kul hoppas ni passar bra ihop:)<3//Emmy

2012-02-07 @ 11:57:48

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback