Ny månad, nya möjligheter.

Denna månaden har jag hunnit med fantastiskt mycket!
- Jag har varit i Thailand, där vi firade nyår !
- Jag har ridit mkt mer en vanligt, vilket jag tycker är så kul !
- Vi har sålt en häst, som jag saknar oerhört mycket !
- Vi har dock även köpt en häst, som jag är så taggad för så det finns inte !
- Jag har lärt känna massor nya vänner, real friends for life..
- Jag har fått 2 nya vänner i stallet med, Elin o Amanda, kan inte bli bätrre !
- Jag har haft en mysdag med 4 underbara tjejer i stan, vi shoppade hela dagen, minne för livet !
- Jag har hittat på mycket skoj, men denna månaden har ännu bättre förväntningar ! great !
Frågan är den: Har ni hittat på något kul ?



Är ni på ? , ska jag lägga upp fler vidios? vidioinlägg? fler frågestunder? mer bilder?
Lite ny design? lägga upp vad jag shoppar?

- eller har ni någon idee?

IT'S ALL UPP TO YOU

Kommentarer
Postat av: moa

Fler vidioinlägg hade varit toppen!

2012-02-01 @ 10:20:46

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback