Q/A


ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT:
Nepp, och det är jag väldans glad för!

BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:
Alltid!

ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
Japp, hästar, vänner, mobil, data, chocklad..

VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS:
KOLLA FACEBOOK SEGOOOOOO! ^^


VAD HAR DU FÖR MOBIL OPERATÖR:
Telia..


BRUKAR DU GOOGLA?
Ja, ibland. Beror på.. Men antar det är mest när jag har typ No-läxa..

HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:
JAJAJAJAJAJAJAJJAAJAJAJAJ


HUR SER DIN DRÖMKILLE UT?
För mig är insidan den som räknas. Det gäller och hitta den rätta.

HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
Japp, om min katt räknas!

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
3-6



VEM RINGDE DIG SENAST?
Mammi ♥

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Nja, för det mesta! ;)


NÄR MÅR DU BRA:
När jag är med folk jag gillar, stallet.. ♥


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Toodayyy.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Vimsig, pigg, glad. Trött.. Lite blandat yao!

ÄR DU SMART:
Jag är då inte dum.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja en lååång torsdagskväll..

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
oboy och juice

ÄR DU BLYG?
Nja, mest mot okända killar. Vet inte vrf. Men annars så nja, det kan man inte säga..

VAD GÖR DU IMORGON?

Ska till stallet, rida. Fixa pocca. Va med vänner. På kvällen ännu en feest! ;D

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
Typ min morgonringsignal. Nejmen DJURPLÅGERI. Hemskt!

VAD LÄNGTAR DU TILL?
Sportlovet, SOMMMAREEEEN, falsterbo!!!
HUR GAMMAL ÄR DU:
13

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
Kunskaper.

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
yessbox! ett par rosa lurviga ifall ni vill veta!

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:
Igår, när jag insåg att kl var 12 på natten och noläxan inte var klar..

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Nepp


BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
Solglasögon ibland

HAR DU NÅGON PIERCING:
Nopp.


VILL DU GIFTA DIG:
jajaammeeen. När jag blir äldre dååe.


GILLAR DU ATT DANSA:
Jupp, skitskojj. Men mest för mig själv..

TYCKER DU OM SUSHI:
Nja-

BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
Nej, och det är nog tur de.

KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
NEVER, typ det äckligaste ljudet,

SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
Mr. know it all.

HAR DU BRA KONDITION:
Ja det kan man väl säga! :D

KAN DU LAGA MAT:
Jajemän

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej det tycker jag då INTE!

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

Mammie, steffie, eller de personerna det ängår'

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Ett par nya ridstövlar, ridbyxor, hjälm, kläder. Sen är jag Lyckligast i världen!

HAR DU SNYGGA SKOR:
Jag tycker det.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
FUCK


image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt är bra med dig :)

Kolla gärna in hos mig :)

2012-02-11 @ 14:36:30
URL: http://byrebeckaberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback