Svar på tal.

Har fått en del random frågor av folk som är lite nyfikna, intresserade. So here we go!

Kan ju börja med den ALLRA viktigaste frågan..!

- Vem är pocca? är det er nya ponny?
Sv: Nej det är inte vår nya ponny.. Vi har bara lånat denna fina ponny (pocca) en tid, för att se hur det går. Och det passade jätte bra nu när ägarna är och gottar sig i kanarieöarna! så härligt!
image descriptionimage descriptionimage description
För er som vill vet, så är hon en D-ponny. På 1,43. Alltså inte så stor. Väldigt pigg och glad av sig. Super snäll. Typ en av de allra finaste ponnysar jag vet!
2. Vad är din stil på kläder? favorit plagg? favorit märke?

Sv: " Jag har inte direkt någon stil " den varierar helt och hållet. Jag har dock också en väldigt osäker stil, jag vet inte riktigt vad jag gillar och inte gillar om man säger så. Men typ det härligaste jag vet är myskläder, såklart..! Man har ju bara det hemma så för mig kvittar det moddel, färg. Bara det känns bekvämt, och jag bryr mig inte direkt vad andra tycker .. Gillar och ha lite annorlunda kläder än andra, men visst det måste hålla modet .. you know..
3. Favorithäst, AV ALLA DU RIDIT PÅ HELA DITT LIV?

Sv: Ojj... Svår fråga! men min första egna ponny måste det nog ha varit.. Juppie. En supersnäll maxad ädel a-ponny. Helt mörkbrun utan något tecken. Så himla fin var hon, saknar henne enormt! det var där jag lärde mig dels och ta ansvar, fixa i stall, rykta, pyssla med hästen och såklart grunderna inom ridningen.
Hon hade dock fång.. En dag blev hon bortskänkt till en fantastisk familj. Och går där med en speciell munkorg för att inte få i sig för mkt gräs när hon betar... Det var verkligen VÄRLDENS bästa ponny. Juppie ♥
4. NÄR KOMMER VIDEOBLOGGEN!??

Sv: Gash.. Ni början verkligen bli desperata...!;")
Det är superbra att ni längtar, men det kommer ta sin lilla tid.. Ni har iallafall något att vänta på, yada yada
5. Vad tycker du är det bästa med livet?

Sv: Ja... Jag hade ju kunnat skriva en hel bibel om vad jag tycker är det bästa med livet.
Jag brukar tänka såhär att tänk att just jag ha fått bli Anna, tänk om jag hade blivit en myra, fisk, katt.. Ja vad som helst! kanske till och med inte funnits.. Jag är så SJUKT tacksam över att jag är jag, och att jag har dessa personerna runt om mig, min familj-vänner de är det bästa i hela universum!
-Och stallet, det ska vi nog inte ens snacka om, guuud som jag hade saknat det..!
STALLET ÄR LICKSOM DET BÄSTA.


Kommentarer
Postat av: nelly

Bra svar där gmn!

2012-02-13 @ 17:31:45
Postat av: mimmi

SHIT SÅ VACKER HEADER!

2012-02-13 @ 17:32:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback