1. Vad har du för stil?

De va en bra fråga!

- Det beror på vad ni menar. Vad jag har för stil inom mode.
Elr vad är typiskt mig, min stil att göra så. Men jag antar att ni menar mode?
Okej tänkte börja lite smått på den frågan. Jag är den tjejen som inte bryr sig om vad andra tkr! jag menar låt dom tycka o tänka som dom vill, så sköter jag mig själv. Men jag antar att jag för det mesta har mode som är inne, and I like it! Men visst ibland kan jag sätta på mig något random som kan vara 2 år gammalt, för jag bryr mig dock inte heller om vad jag sätter på mig.. Det kan föresten också bero helt och hållet på mitt humör, kan vara tråkig o ledsen.. Då blir de mys-svarta kläder tex. O om jag är glad blir det väl en klick färg o lite snyggt med!

Men ja detta var lite kort om min stil. Hope u like it!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback