2011-2012.

2011, har varit ett fantastiskt år!
Tänkte berätta lite minnen man har fått!

- Jag har varit på ett sjukt roligt ridläger, där jag har de bästa minnet.. Jag lärde känna Dot. Min lilla flicka, hon är underbar! i boxen kan hon allt va en buse men sånt e livet! Mitt bästa minne med henne är såklart ridlägret, o världens bästa dressyrlektion för Malin.

- jag har kommit närmare min lilla a-ponnie, han lyssnar mer. Har slutat nafsa. Och han har defenitivt kommit i toppform för sin ålder!

- Lärt känna faaantastiska vänner!

- jag har fått en kusin.

- vi har köpt stuga.

- visat mitt ansvar i stallet, ( så vi är sökande efter ponny )

- HAR FÅTT FIRA NYÅRSAFTON I THAILAND!

Detta var dock bara några minnen, men nu säger jag bara en sak!

Ut med 2011, och in med 2012!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback