En vän för livet.

Tänkte berätta lite om min bästis!
Och jag tkr att ni checkar hennes och sofies blogg:

Hesterbest.bloggplatsen.se

Vi har känt varandra sen vi var jättesmå, eftersom vi är kusiner.
Hon och jag har alltid haft så roligt som det bara går. Vi har sjukt fina o roliga minnen. Hon är stark som person, alltid glad! Hon har inte ridit så jätte länge typ ett år, och hon är jätte duktig!
Vi bor 2 timmar från varandra. Vilket gör att jag alltid längtar ihjäl mig för att få träffa henne!
Hon är fantastisk !

Jätte gammal bild på: bella,mig, julia


Kommentarer
Postat av: julia

haha näää va gulliga<3

aww jag älskar dig annis<3 vi har dom bästa minnena och fler ska de bli ;)<3

2012-01-22 @ 02:24:07
URL: http://hesterbest.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback