Hiss/diss.

HISS.

- jag hissar personer som vågar, personer som vågar ha sin alldeles egna stil!, sånt kan jag tycka är sjukt coolt! Licksom just ny går alla i åretsmode.. Visst personer som vågar ha sin stil kanske älskar åretsmode, but that's not the point. En person som tror dom e bra och har sin egenstil, det finns 2 sätt, vissa personer som har det, har de för att.. Licksom. Och dom känner inte sig trygga i vad dom sätter på sig, de tycker jag är fel. Men det finns ju också sånna som VÅGAR ha sin stil. Som älskar den annorlunda tröjan. Som känner sig trygg i vad dom sätter på sig.. Oh får känslan this is me , de e så de ska vara! Så stoor hiss för det!

Diss

- jag dissar personer som tror dom har " det " , dom tror dom är bäst.. Osv.. Kan inte ta kritik .. Visst dom kör sitt egna race. Vilket är bra. Men man tjänar inga vänner till, tro mig. Och när personer försöker hjälpa till så får man oftast tbk's: nej tack, bäst jag gör det sj.
Sånt blir det stooooor diss för!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback