I'm so sorry, my bad.

Heeeejsan !
Jag har varit i stallet ALL DAY, nu ska man laga, äta, mysa med tacoosss.. Great !
- Hoppas ni har haft en fin dag, för det har jag..
Lovar jätte mycket bloggning, och massor skoj, lite intressanta saker som inte är för bara hästintresserade, vilket jag fått MÅÅÅNGA klagemål på....
- Tänkte berätta lite om min dag kan ju börja med att säga one word: STALLET!
Nejmen jag har typ haft det lungt, o ridit.. Haft det bra myst med Yellow o Dot.. Imorrn blir det rida kl 14.30 och så kanske jag kan fixa en liten film?, och massor bilder? Vill ni ha det? :D



Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

ehm ja tack snyggo! :*

2012-01-31 @ 18:24:38
Postat av: Amanda

SÅKLART

2012-01-31 @ 18:46:49

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback