Lite frågor.

  1. Favoritfärg? - Limegrön,svart,vit,silver.
  2. Favoritplagg? - LUNGT ZIPERALL
  3. Favoritmat? - Tacos, spaghettie o köttfärsås, THAIMAT.
  4. Favoritras på häst? - Welsh, new forest, connemara.. Araber är med väldans fina!
  5. Favoritmusikstil? - Jag gillar all musik, förutom opera , haha!
  6. Höger/vänster hänt? - Höger.
  7. Färg på ögon? - Ljusgröna.
  8. Naturlig hårfärg? - Blond.
  9. Rider du med spö? - Det beror helt på vilken häst det är. Är det en seg häst så föredrar jag spö. Men även fast jag har det så använder jag inte det särskillt mkt.
  10. Vad har du för statestik ungefär? - Ja, det är faktiskt hemligt :-P
  11. Favoritgodis? - CHOKLAD, surt, sött, lakris.. Ja allt är mumms.
  12. Funderar du på att tatuera dig? - NEVER.
  13. Stjärntecken? - kräftan!
  14. Förebild inom ridningen? - ROFFE IN MY <3
  15. Favoritfärg på häst? - ÄLSKAR HELSVARTA HÄSTAR, elr HELVITA. Beiga, vita med bruna fläckar. Knabbsrupp. Det finns sjukt många fina!
  16. Pojkvän? - nope
  17. Har du någon gång opererat dig? - Nej, och det är jag väldigt tacksam för!
Hejsan söta du. Jag har en liten fråga angående min blogg. Tkr du jag ska ha nästa design brun?
Svar: Kul att du frågar! , Go for it girl!
Heej fin blogg! , Hur är Dot i sättet. Vi har ju inte fått veta alls mkt av henne. Har följt din blogg jätte länge!
Svar: tack du, Ojj Dot kan vara olika med olika personer om man säger så. Mot mig är hon en ängel i allt. Innan har hon varit lite tjabbig i boxen och så. Men nu har vi löst våra problem. Men mot andra, nja hon kan testa en hel del, om man inte är bestämd som 17! , och i boxen kan hon väl naffsa.. Hon har fått lite dåliga fasoner på ridskolan.
Hej älskar din blogg! kan inte du vara mer aktiv som innan?, och fler bilder på Lilleman och Dot. Hade varit kul att höra er story!
Svar: Aew. Såklart jag kan det! men just nu idag är det mkt läxor som ska tas igen efter thailand, en hel del prov också. Men i helgen o fram över lovar jag bra uppis. Kul att du frågar det! Jag o Dot har väl inte direkt någon story. Vi har inte känt varandra så länge men visst lite minnen har vi allt!
Däremot jag och Lilleman vi har en lång story. Han och jag har känt varandra i 7 år nu.
HEJ, kan inte du berätta lite mer om dig själv? i något inlägg? typ från när du var liten och uppåt?, vrf du valde att börja rida? intressant blogg, då vill vi ha intressanta saker att läsa om också!
Svar: Jo de kommer och går mina tankar om det. Jag ska först tänka ut något riktigt bra innan jag berättar om mig.. ANNA..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback