And we made it all this way

Hejsan.
Ni vet att bloggen är som en dagbok för mig, jag berättar mycket här.
Allt jag känner, vad jag gör, vad jag tycker, ni får massor hissar o dissar..
Jag kämpade verkligen på min gamla blogg.. Som jag hade på Bloggplatsen.se, verkligen ett tips om man funderar på att skaffa blogg! , saknar att blogga på den, saknar mina aktiva läsare , ett tag var det jätte bra.. Allt fungerade perfekt! Man kan ju säga att mitt bloggande på olika bloggar har gått upp och ner. Jag saknar att logga in på kvällen med 10 nya komentarer, och sitta o titta på alla era fina bloggar. Länka gärna era bloggar så är ni garanterade att få en ny följare och komentar, jag älskar kika in på bloggar. Tror jag tittar 10-60 bloggar varje dag.. Det beror på hur mycket tid jag har på mig, just nu är det mycket med skolan.. Det kommer perioder med mycket läxar o mindre. Nu är det väldigt mycket genom No:n massor prov, ett av mina mål är att satsa ALLT på skolan.. Men ett av mina andra är att satsa allt på bloggen, kommer kämpa! lovar bra uppdatering varje dag..
- Mina sköte ponnysar.. De tar oxå en hel massa tid. Stallet är mitt Liv. Lilleman och Dot betyder så sjukt mkt för mig. Även fast tiden inte räcker till, åker jag till stallet. Ibland kan mamma inte skjutsa i denna kylan. Då cyklar jag i full fart hit. Nu när det är snö blir det ännu kämpigare! vill bara att ni ska veta att jag jobbar hårt här..
I wont never give up for something that so strong, and we made it all this way.

- ÄR NI MED NU LÄSARE?? SKA VI SATSA GÄRNET PÅ DENNA2012!?

- DET SKA JAG I ALLAFALL! HÄNGER NI MED PÅ VÅR RESA?

- LOVAR ATT THIS IS ALL FOR YOU.







Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter jättebra! Kör hårt, kämpa på och fortsätt cykla, fastän det är motvind :)



Kram!

2012-01-25 @ 20:25:46
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: My

Söt blogg! Fortsätt kämpa, det lönar sig! :)

2012-01-25 @ 22:18:59
URL: http://lonnquistmy.devote.se
Postat av: Anni

SÅKLART

2012-01-26 @ 21:05:15

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback